Wiele badań ilościowych służy do ewaluacji projektów/szkoleń. Są one ważnym elementem kształtowania polityki publicznej, gdyż pozwalają ocenić skuteczność podejmowanych działań. Ze względu na różnorodność stosowanych programów,…
Przetargi: Wiedza
Zamówienie na badanie internetowe
Przy realizacji niektórych celów, sondaże prowadzone przez Internet mogą być dobrą alternatywą dla badań face-to-face lub telefonicznych. Trzeba jednak pamiętać, że nie w każdym przypadku się…
Zamówienie na badanie satysfakcji petentów – systematyczny dobór próby
W przypadku niektórych pytań badawczych interesującym rozwiązaniem może być przeprowadzenie badania na próbie systematycznej. Sondaże takie dobrze sprawdzają się np. gdy ich celem jest ocena zadowolenia…
Zamówienie na badanie kwestii drażliwych
Specyficznej metodologii wymagają badania dotyczące kwestii mogących być dla respondentów drażliwe. Wyniki badań prowadzonych w tradycyjny sposób dotyczących przemocy w rodzinie, nadużywania alkoholu, stosunku do mniejszości…
Zamówienie na badanie telefoniczne na przedsiębiorcach – próba losowo-kwotowa
Alternatywą dla realizacji sondaży na przedsiębiorcach techniką face-to-face (wywiady bezpośrednie) mogą być badanie CATI (wywiady telefoniczne). Dzięki temu można obniżyć znacząco koszty całego badani. Trzeba jednak…
Zamówienie na badanie face-to-face na przedsiębiorcach
Podstawową techniką realizacji badania na przedsiębiorcach jest badanie face-to-face (wywiady bezpośrednie). W Zamówieniu należy pamiętać by w sposób precyzyjny określić jakiej populacji ma dotyczyć badanie –…